Zabýváme se datovou analytikou
a data science na míru Vašim potřebám.
Dále Vám nabízíme kompletní datová řešení
v oblasti marketingu, financí, obchodu,
logistiky a průmyslu.
Cílem projektu bylo určení zákaznických segmentů z návštěvníků webových stránek firmy Škoda. Práce směřovala k vylepšení „funnelu“ tj. obchodního trychtýře pro oslovení potenciálních zákazníků, a tím k navýšení následných prodejů.
Metodika:
Porozumění zákaznickým segmentům má zásadní význam pro:
Díky cílení na segmenty s vysokým potenciálem (7, 10, 2) a jejich oslovení segmentovanou marketingovou komunikaci při současném vyřazení segmentů (1, 3, 6) s nízkým potenciálem bylo dosaženo již v prvním měsíci masivního zvýšení efektivity marketingových kampaní!
Segmenty (4, 5) s vysokou afinitou byly oslovené speciální nabídkou zaměřenou na úzkou produktovou skupinu
„ROI“ projektu on-line segmentace přesáhl úrovně 5 během prvních 180 dní!